سرای حلمی

رمزی و کلیدی به در و منزل ماست _*_‌ بر هر که بخواند این خط راز، سلام

نور تو زد،‌ عالم و آدم خوشست

نور تو زد،‌ عالم و آدم خوشست
این دم و آن صورت بی غم خوشست


موسیقی عشق میان من است
هر چه که می گویم و گفتم خوشست


از نفس توست همه این سخن
زخم بسوزاند و مرهم خوشست


این قلم روح که جان من است
هر چه برقصانی و رقصم خوشست


هر چه بگردانی و تابم دهی
هر چه بپیچانی و پیچم خوشست


هر که بگوید که چه است این سخن
گویم از آن راحله ی دم خوشست


هر که به حرف تو بگیرد خطا
گویم از آن رایحه مستم، خوشست


صوت تو زیر و بمش آرامش است
هو بزند هی بزند هم خوشست


ای دل من صورت ظاهر مبین
نکته ی پنهان که بیارم خوشست


من چو از آن قافله فرمان برم
هر چه بگویند و پذیرم خوشست


حلمی از آن روز که آزاد شد
طبل خدا گشت و به عالم خوشست

نور تو زد عالم و آدم خوشست | غزلیات حلمی

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
وبلاگ رسمی سید نوید حلمی،
انتشار مطالب با ذکر نام و منبع آزاد می‌باشد.

بیاریدش، ز ایمانش مپرسید
کشانیدش، ز دامانش مپرسید
به پنهانش منم در هر شب و روز
رسانیدش، ز پنهانش مپرسید

من اینجایم باز،
با ملکوتی که از انگشتانم می‌چکد.
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان